Lyngen: Fjell

I helga var jeg i Lyngen en tur med DBT. På turen fikk jeg knipset noen bilder av de utrolig vakre fjellene som er der! Lyngen er virkelig et vakkert sted. Fjellene minner meg om Lofotfjellene. Store, magiske og fulle av liv.

_mg_7560_redweb

 

_mg_7552_redweb

 

_mg_7538_redweb

 


Tenkte det kanskje ville være litt interessant å innimellom få se hvordan jeg redigerer?

Før/RAW bilde og etter jeg er ferdig. Gi gjerne tilbakemelding om du synes dette er interessant eller ikke. Selv liker jeg å se det hos andre. Synes alt med planlegging, redigering og sluttresultat er gøy. Få et lite innblikk i andres tankegang.

Anyways, her får dere se eksempel på hvordan naturbildene mine blir redigert.

_mg_7560_red_for_etter

One thought on “Lyngen: Fjell

Legg igjen en kommentar

