Januar – bra start på året

Januar har vært en god måned for meg, jeg har fått en skikkelig bra start på året!

Jeg har fått en ny kunde, Tromsø Museum, som har gitt meg en stor bestilling på smykker.
Mest nordlyssmykker, men litt annet også. Så meste av fritiden min går nå ut på å lage ferdig bestillingen til dem. Heldigvis kan jeg levere litt underveis, det hjelper på.

kaffeogsmykker
nordlyssmykker
smykker2
june_asheim_lipsnal_mansjettknapper

Det er mye jobb å lage smykkene mine, men det er absolutt verdt det! Selv elsker jeg resultatet og jeg blir like glad hver gang jeg får høre noen andre sier at de liker dem. Om du ønsker å kjøpe kan du ta kontakt med meg på mail jun_aas@hotmail.com, handle i Etsy butikken min eller om du bor i Tromsø kan du dra til Glasshytta Blåst eller Tromsø Museum.

tmu
jobb
workinprosess

Jeg har også fått bestilt postkort, putetrekk, vesker og nett med bildene mine på!
Sååå stoked for det, har lenge ønsket å få det, så glad jeg endelig har fått det.
Alt er for salg, har bare noen få inne for øyeblikket (kan bestille flere, men det tar litt tid).

dav

dav

dav

sdr

dav

dav

dav

dav

dav

Postkort! Perfekt å sende til en god venn, eller bare beholde selv å henge opp på veggen/kjøleskapet/korketavlen :)

june
postkort

Postkort: 20 kr per stykk, eller 6 for 100 kr.
Putetrekk: 250 kr
Handlenett/totebag: 250 kr
Veske/sminepung: 220 kr

Alt i alt har januar vært en veldig fin (jobb) måned for meg!
Jeg gleder meg til resten av året.

 

 

 

Hva synes dere om de nye produktene mine, noen favoritter?
Har dere noe jeg har laget tidligere?

 

 

 

 

Dette innlegget var en del av en bloggutfordring der tema er JANUAR.

Sjekk gjerne ut bloggene til de andre som er med:
Caroline, Caroline, Julie, Lisa, Marie, Nadia, Renate og Tine Katrine.

7 thoughts on “Januar – bra start på året

  1. Så stas med ny kunde, grattis! Jeg har foreløpig ingen av produktene dine, men en dag, en vakker dag.. Da skal jeg prøve å få kjøpt et av smykkene dine. De er utrolig stilige!

Legg igjen en kommentar

