5

mist_webFunfact, jeg er født 05.05 klokken fem på fem.

Tema for denne uken er fem ting. Så jeg velger å ramse opp 5 ting som gjør meg glad akkurat nå.

  •  Jeg har fått en ny kunde som har lagt inn en stor bestilling på smykkene mine
  •  Fosterkattene gjør små, men fine fremskritt
  •  For noen dager siden fikk jeg nye postkort som jeg har bestilt, de ble veldig fine og har allerede fått solgt flere
  • Er av mine favoritt resturanter hadde i dag vegansk buffet og jeg fikk spist meg stappmett i godt selskap
  • Denne uken starter det nye spillere på laget mitt (Arctic Roller Derby), det blir spennende! Spesielt siden en av de nye er en god barndomsvenninne

du-bor-ikke-ga-i-skogen-alene_web

Sjekk gjerne ut bloggene til de andre som er med:
Caroline, Caroline, Julie, Lisa, Marie, Nadia, Renate og Tine Katrine.

One thought on “5

Legg igjen en kommentar

