De underjordiske

_mg_7160_redweb _mg_7182_redweb_mg_7081_redweb_mg_7165_redweb

Serie jeg tok 31.01.2016. Er siste kreativt prosjekt i 2016.
Var så morsomt å gjøre dette! Det er slike bilder jeg elsker å gjøre. Kreative portrett, skape historier og eventyr, lage noe ingen har sett før. Selvfølgelig liker jeg også å ta naturbilder, men det er dette jeg virkelig elsker.

De som har fulgt meg en stund vet at jeg har en fasinasjon for skaller. Har flere ganger tatt bilder i denne «sjangeren. Du kan se resten ved å klikke på linkene under:

Juni 2011, juni 2011 del 2, Skin&Bones, Skin&Bones II, Skin&Bones III, analogt 2013 og 2014.

Pluss denne serien, som er så gammel at den var på min gamle blogg som for leeengst er blitt byttet ut og slettet. Tenker det er morsomt for dere åse gammelt arbeid også.
Jeg kalte denne serien for Beast. Det er flere bilder i serien egentlig, men fant bare disse to akkurat nå.
Den ble tatt midt på natten en sommer, da jeg plutselig fikk en ide. Min mamma og søster hjalp meg, å vi kjørte ut på en gammel kirkegård på bygda. Det var så utrolig morsomt! Jeg er veldig heldig som har en familie som alltid har vært utrolig støttende, interessert og involvert i arbeidet mitt. Hadde det ikke vært for dem, hadde f.eks ikke disse bildene vært til.

beast2_june_asheim beast1_june_asheimTil de som måtte være bekymret, nei selvfølgelig har vi ikke satt fyr på et kors. Det er et jernkors, og flammen er ikke så nær som det ser ut som. Første gangen jeg publiserte bildene trodde mange jeg hadde satt fyr på et kors, så vil bare skrive dette med en gang så ingen andre tror det.

 

 

Hva synes dere om disse type bildene i motsetning til naturbildene mine?
Likte dere den nye eller den gamle bildeserien best?

3 thoughts on “De underjordiske

  1. Uææ, jeg fikk frysninger av de bildene her! Skikkelig tøft, og som du sier – annerledes!

    Også over til noe helt annet. Jeg vet ikke om det er jeg som er treig, men jeg sliter ofte med å finne ut hvor jeg skal kommentere på bloggen din. Det går litt tid før jeg kommer på at det er det bittelitte ikone i duse farger jeg må trykke på :) Bare litt konstruktiv kritikk til neste gang du kanskje skal dille og dalle med designet ditt :)

    Ønsker deg en fin kveld!

    • Tusen takk! :)

      Har hørt noen andre slite med det samme, så jeg skal absolutt fikse det etterhvert. Setter alltid pris på tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk, så takk for det ^^

  2. Herre. Detta e den vakraste serien av fotografier du har gjort. Typ ever. Eg digge den. Vil ha nummer 3 på veggen!!!

    // Tusen takk for at du e enig. Det e så godt å hørra. Åpenhet e veldig viktig. Klem te deg <3

Legg igjen en kommentar

