Kommer snart, tekstil print!

I dag har jeg bestilt puter, vesker, tote bags og postkort med mine print på. De vil komme i midten av februar. Er så gira! Blir spennede å få de fram å se hvordan de ser ut IRL.
De vil bli lagt ut for salg kort etter jeg har fått dem :)

Her er det jeg har bestilt:
nordlys_totebag nordlys_totebag2 laidtorest_totebagreachforthesky_totebag sopp_pouch1 forest_pouch1 nordlys_pouch willowtitpute spiderweb_pute skullpute reachforthesky_pute nordlyspute2 nordlyspute1 laidtorest_pute
Hva synes du? Hvilken av disse likte du best?

3 thoughts on “Kommer snart, tekstil print!

  1. Du e så flink June. Eg har ikje ord.

    // Takk, magefølelsen e viktig å følga :) Og tusen takk for at du likte vinterbildene mine. Å hørra fra deg, som tar SÅ vakre naturbilder at det e te å dåna av, betyr veldig mye for meg!!!

Legg igjen en kommentar

