2017

Etter en liten juleferie, starter vi opp igjen med ukens tema i bloggutfordringen. Denne uken er tema 2017, siden vi er startet i et nytt år.

Som mange andre har jeg satt meg en del mål for det nye året. Ting jeg ønsker å oppnå, gjøre mer av og gjøre mindre av.

Jeg vil:

  •  Fotografere mer
  •  Gjøre mer kreativt
  • Lære meg noe nytt
  •  Lese mer
  •  Spille mer, konsoll og brettspill

For å nå noen av disse målene, har jeg og en venninne bestemt oss for å ha 52 uker prosjekt. Hver uke skal vi fullføre et kreativt prosjekt. En fotografering, strikke noe, tegne en tegning, snekre en ramme osv. Så lenge det er noe kreativt og vi lager og fullfører det innen en uke, er det innenfor.
Håper dette kickstarter kreativiteten min igjen!

_mg_6750_redweb

Har du  noen mål for 2017?

 

De andre som er med på utfordringen:
Caroline, Caroline, Julie, Lisa, Lise Lotte, Marie, Nadia og Renate

One thought on “2017

Legg igjen en kommentar

