Nordlys over Hølen

I går var det et helt vanvittig nordlys her, det var det fineste nordlyset jeg noen gang har sett.
Jeg var ute i en og en halv time å fotograferte og nøt synet. Det var utrolig mye rosa i nordlyset på slutten, noe som  ikke er så vanlig. Når jeg i dag overførte bildene for å velge ut de beste, hadde jeg et skikkelig luksus problem. Det var så mye at jeg viste ikke hvor jeg skulle starte!

Så det blir nok mer enn en post fra denne lille turen.

foto_june_asheim_mg_6890_redweb_mg_6754_redweb_mg_6767_redweb_mg_6786_redweb_mg_6818_redweb2Det var absolutt en kveld jeg vil huske.

Legg igjen en kommentar

