Soundtrack

Soundtrack, en dag i livet ditt er ukens tema på bloggutfordringen jeg er med på.

Dette er ikke nødvendigvis en faktisk dag, men en beskrivelse av hvordan en dag kan være for meg når jeg får gjøre det jeg vil, nemmlig være alene i naturen med kamera.

_mg_0133_redwebSusanne Sundfør – Delirious
_mg_0151_redwebBendik – Jeg lover

 

_mg_0203_redwebHighasakite – Someone who’ll get it

 

 

_mg_0247_redwebAry – Higher

 

 

_mg_0258_redwebAURORA – Warrior

 

 

 

Sjekk gjerne ut de andre som er med på utfordringen:
Caroline, Caroline W, Carina, Ingvild, June, Kine, Lise Lotte, Luisa, Marie, Martine, Milla, Nadia, Stine

2 thoughts on “Soundtrack

Legg igjen en kommentar

