2. desember

_mg_5455_redwebHar fri noen dager, så er hjemme hos mine foreldre for øyeblikket. Er deilig å være med familien, å få et lite pusterom etter mye jobb. Får ekstra julestemning også, stor bonus!
Hjemme pynter jeg ikke til jul, er alt for mange katter der til at jeg gidder. Men her hos mamma og pappa er det julepynt. Er ekstra koselig nå som vi ENDELIG fikk snø. Det er første gang i min levetid at snøen ventet så lenge før den kom. Skulle ikke tro det kunne skje her i Nord.

I dag blir det bare en kjapt lite innlegg. Gikk en tur med min søster i dag, å fikk tatt litt bilder. De får dere se i morgen :) Så 3. desember blir litt mer spennende.

Legg igjen en kommentar

