Feral Weaver

Store nyheter, jeg har blitt en del av Feral Weaver!

roe1jpFeral Weaver is a hub for wearable art. It is a place for independent artists and small fashion brands to discover, share and collaborate with ideas and projects. We offer exclusive handmade products in our webshop, and a showspace to present our contributors and collections.

Har jobbet med dette en stund nå, å har gledet meg til å dele nyheten med dere. Har fulgt med på Feral Weaver siden det startet, og fulgt flere av kunstnerene som bidrar i flere år. Så da jeg ble spurt om jeg ville være med ble jeg utrolig glad og beæret.

Dere burde virkelig gå inn på siden å lese om alle som er med, mange dyktige damer der!

Jeg har laget to produkt. Fern Necklace og Skull Brooch. Begge er kun tilgjengelig via Feral Weaver sin nettbutikk, og begge vil være limited edition.
_mg_5381_redweb _mg_5384_redweb _mg_5388_redweb
Hva synes du om smykkene?
Har du hørt om Feral Weaver før?

One thought on “Feral Weaver

Legg igjen en kommentar

