Min dag i 10 bilder

Nytt tema for denne ukens bloggutfordring, min dag i 10 bilder.

Tok noen bilder på gåturen til jobb.
Begge jobbene mine er bare 10-20 min gåtur fra der jeg bor, så jeg går alltid i steden for å ta buss._mg_5107_redweb
_mg_5103_redweb

 

I dag var jeg på jobb på Blåst. En av oppgavene i dag var å ta på dekaler på noen skåler de har laget. Det er dekal av fjellene rundt Tromsø.
_mg_5117_redweb _mg_5123_redweb

 

I dag var det to viktige parader/tog i Tromsø. Pride paraden (som jeg dessverre ikke kunne delta på, jeg var på jobb) og fakkeltog mot pels, som jeg heldigvis kunne delta i. I år som i fjor, tok jeg bilder for NOAH. Håper virkelig dette er siste året jeg må gå.
_mg_5203_redweb _mg_5186_redweb

 

Når jeg kom hjem ventet ungen min (ja jeg er en sånn en) på meg, hun står alltid oppå stolen i gangen når jeg kommer. Virker hun blir glad når mamma kommer hjem! Sofie var vi først fosterhjem for, sammen med hennes 4 unger. Vi bestemte oss for å adpotere henne etter hun begynte å hoppe opp i sengen og sove med Ørjan og meg. Følte hun valgte oss, det er en fin følelse.
_mg_5241_redweb
Resen av kvelden gikk til redigering av bilder, kos med alle pusekattene og netflix på sofaen!
I tillegg til å ha Sofie har vi 5 fosterkatter.  Nedenfor kan dere se Bowser (svart og hvit) og Sweet Dreams. Alle 5 leter fortsatt etter nye hjem (er du interessert i å adoptere, send en mail til DBT).

Det er aldri kjedelig å være hjemme lengere med så mange søte pusekatter å leke og kose med!

_mg_5265_redweb _mg_5284_redweb _mg_5296_redweb

Nå skal Ørjan og jeg spille Mario Party, spise godis og jeg skal nyte et par øl.
God lørdagskveld!

 

 

De andre som er med på utfordringen:
Angela, Caroline, Caroline W, Carina, Elise, Ingvild, June, Kine, Lise Lotte, Luisa, Marie, Martine, Milla, Nadia, Stine

3 thoughts on “Min dag i 10 bilder

Legg igjen en kommentar

