Praha

Som vanlig er jeg super på etterskudd. Tok enda et lite dykk i arkivet, og fant ut at jeg aldri helt hadde dealet med bildene jeg tok når Ørjan og jeg var i Praha (august 2015). Typsik meg. Så jeg så igjennom den og valgte ut noen fine jeg kunne dele med dere. Praha er en veldig vakker by! Mye pent å se på.
Det er også et paradis for vegetarianere og veganere, jeg spiste som en dronning hver dag!

p1000872_redweb p1000726_redweb p1000728_redweb p1000838_redweb p1000850_redweb p1000849_redweb p1000870_redweb

 

One thought on “Praha

Legg igjen en kommentar

