Forbilde

Tema i denne ukens bloggutfordring er FORBILDE.

Jeg har ikke et spesielt forbilde, men jeg ser opp til og får inspirasjon fra mange mennesker!
Så jeg ønsker å liste opp noen kule fotografer dere burde sjekke ut.

Annie Leibovitz, Sally Mann, Tim Walker, Morten Krogvold, Daria Endresen, Brooke Shaden, Elisabeth Jakobsen og Jessica Tremp.

brooke_shaden daria_endresen jessica_tremp sally_mann

Det er nok mye jeg kan skrive om forbilder, men beklageligvis har jeg verken energi eller tid til det nå. Denne uken er utrolig hektisk for meg med sjonglering av flere jobber, messer, ny fosterpus osv. Håper å komme strekere tilbake i neste utfordring :)

 

Andre som er med på utfordringen:
Anonym, Angela, Caroline, Caroline W, Carina, Elise, Ingvild, June, Lise Lotte, Luisa, Marie, Martine, Milla, Nadia, Stine

2 thoughts on “Forbilde

Legg igjen en kommentar

