Klargjøring til julemesse

På søndag har jeg stand på Julemessa i Hamna. Da har jeg tenkt til å selge smykkene mine og litt print/bilder. Kom gjerne å si hei! Eller enda bedre, kjøp noe fint til deg selv eller start på julegavene? :) Jeg tar kort og kontant.

mde

dav

dav

dav

dav

 

Jeg gleder meg veldig! Dette er første gangen jeg har stand alene i Tromsø, og første gangen jeg besøker denne messen. Det blir morro å se om det vil være mange folk der, og ikke minst hvordan salget vil gå. Har heldigvis fått ordnet meg iZettle, slik at det vil være lett å ta i mot betaling både kort og kontant.

14449740_10154414411075993_4454609946374340627_n

 

Skal du på julemessa i Hamna?

One thought on “Klargjøring til julemesse

Legg igjen en kommentar

