Nye visittkort

visittkort2016_2Har akkurat bestillt med nye visittkort. Valgte å kjøpe to ulike.
Den første skal være den jeg deler ut, som er mitt hovedvisittkort, og den andre for å gi med når jeg selger smykkene mine. Brukte vistaprint, som jeg har brukt før.

Ønsker å få lagd noe postkort og klistremerker også, men har ikke funnet den rette levrandøren enda. Noen som har tips? Gjerne noen jeg kan bestille fra nettet og lage designet/malen på selv.

One thought on “Nye visittkort

Legg igjen en kommentar

