Salg av print

Jeg har begynt å selge print av bildene mine! Hovedsaklig av mitt personlig arbeid, men om du tidligere har vært å fotografert hos meg kan du selvsagt få kjøpe print av deg selv eller din familie.

Du kan få print opp til A4 (semigloss) og opp til A3 (matt).
Prisliste:
A3 (29.7 x 42cm): 700 kr
A4 (21 x 29.7cm): 400 kr
A5 (14.8 x 21cm): 200 kr
A6 (10.5 x 14.8cm): 100 kr

Utgifter for sending kommer i tillegg, men om du er i Tromsø kan du hente dem selv uten pristillegg.

Du kan se bildene mine og (nesten) velge og vrake hvilken du ønsker på http://www.juneaasheim.com eller http://www.juneaasheim.wordpress.com

Om du er interessert kan du kontakte meg på facebook eller på mail: jun_aas@hotmail.com.

69033_10152185769191407_285694102_n Untitled-1

2 thoughts on “Salg av print

  1. Dritfett! Christer og eg e veldig gira på å kjøpe et par prints av dig, men vi veit ikke enda korsn bilda vi vil ha. Woops!

Legg igjen en kommentar

