Minner om konkurransen

Jeg trekker en vinner søndag den 21 august! Hittil er det 8 deltagere, så sjangsen for å vinne er stor!

«Konkurransen er enkel, reklamer for min blogg og/eller facebook page.
Du kan skrive et innlegg på din blogg om min, dele/invitere folk via facebook eller lignende.

Når du har reklamert for min blogg og/eller facebook page, skriv en kommentar med hva du har gjort, eventuelt link til det, og navnet ditt/kontakt informasjon.
Jeg trekker en random vinner 21 august!»

 

Premien er dette analoge kameraet med undervannshus!

5 thoughts on “Minner om konkurransen

  1. Jeg delte facebooksiden din :) Du er kjempeflink! Skulle bare ønske jeg klarte å finne lysten til å ta bilder igjen, men tenkte jeg kanskje kunne få det med et nytt søtt kamera, håper bare jeg er heldig! :)

  2. Hei hei :)
    Jeg har skrevet et innlegg om bloggen din, facebook og bildene dine. Det kan du sjekke ut her: http://tuvam.blogg.no/1313799248_konkurranse__june_she.html

    Så har jeg likt siden din på facebook, og delt den med mine venner, og skrevet: Verdt å sjekke ut. Regner med at fler vil like siden, siden mange jeg kjenner elsker foto =)

    Liker bildene dine godt, må si det mens jeg poster :)
    <3 Mvh

    Mail: ay.lana@live.com
    Blogg: http://www.tuvam.blogg.no

Legg igjen en kommentar

