Hello

8 thoughts on “Hello

  1. Ble jo stilige bilder det der :)
    Greide ikke å komme meg i seng får nærmere to, og eldstesnuppa våknet «naturligvis» før sju! Så trøtt i dag ja, lol.

  2. Jeg får lyst på langt, rødt hår og piercing i underleppa når jeg ser deg, du er så nydelig! Hvor holder du til fra høsten egentlig, hva skal du gjøre/hvor studerer du? :) Må begynne å følge med og kommentere på bloggen din igjen nå når jeg faktisk har tid til det .

    • Aw, tusen takk! :)
      Det er veldig usikkert akkurat nå. Jeg skal ikke studere i hvertfall, skal jobbe. Men hvor det blir, er avhengig av hvor jeg får jobb.
      Er så lite ledige jobber her oppe i nord, untatt i helsesektoren. Men jeg har jo ingen kompetanse til slike jobber.

  3. Og igjen må jeg ergre meg over hvorfor i pokker du stakk av med alle de beste genene. (Merr)

    Kule bilder anyway ;)

Legg igjen en kommentar

